Är Det Så Svårt?

Okej vi säger så här du gillar en kille som du brukar chatta/smsa med varandra och då bukar han skriva typ "vill ha dig här!" "Måste träffa dig snart" ni har alltså inte träffat varandra IRL. Men ibland så svarar han inte på vad du skriver till honom i chatten och du vet att han är online. Så jag har en fråga är det svårt att skriva "Jag har inte tid att skriva nu, men vi kan gör det sen" eller om han inte vill chatta med dig är det då svårt för honom att skriva "Ledsen men jag gillar dig inte på det sättet längre och jag vill inte chatta med dig längre" och kanske göra någon ledsen smiley efter?




                                                                                  / Irriterad Cecilia.

Kommentarer
Postat av: Moa

2012-04-06 @ 23:27:51
Postat av: Anonym

Killar är så, det är bara att lära sig. Acceptera och skita i sådant. Hur svårt det än är. Eller så tar man en diskussion på en gång.

2012-04-06 @ 23:29:15
Postat av: Tobias

En del killar är tyvärr så. Det är väl bara att acceptera det och skita i det och sen gå vidare. Hur svårt det än känns eller så är det nog bättre att gå vidare. ♥

2012-04-07 @ 05:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0