Det Är Okej Mmma!

Okej så här är det, tio minuter i åtta väckte mamma mig och frågade om jag hade försovit mig. Jag sa  

Okej så här är det, tio minuter i åtta väckte mamma mig och frågade om jag hade försovit mig. Jag sa "va nej, vänta" jag kollade på mobilen och sa "börjar man skolan på en tisdag?". Hon sa "Ja det var lov igår". Jag sa "jag har lov den här veckan" Hon "hade du inte det föra veckan?" Jag sa "va nej studiedag" hon sa "Vänta" jag väntade. Hon kom tillbacka och sa ”oj förlåt jag tänkte fel” jag sa ”det är okej” hon sa ”förlåt för att jag väckte dig” jag sa ”det är okej”.

Det jag vill komma fram till är att alla kan tänka fel, göra misstag. Jo och det är okej mamma! <3                             
                                                                                 /Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0