Gråter

Ska det vara möjligt att orka med det här? Jag älskar en kille så jävla mycket och han säger att han älskar mig. Men han tror mig inte när jag säger att jag älskar honom mer som en vän. I ett annat inlägg skrev jag att jag blivit vän med en kille som jag bråkat. Jag vill inte bara vara vän med honom. Men han blockade mig för andra gången nu på fb. Det är även andra gången jag sitter och gråter på grund av honom. Jag älskar honom. Han sa att han inte skulle göra så igen, men ändå gör han det.

 

                                                                                 /en gråtande Cecilia.


Kommentarer
Postat av: Cattie

Du vet gumman det finns fler. Ha inte bråttom. Han finns där ute någonstans. Men lider med dig har också varit ung.

2012-04-12 @ 20:15:09
Postat av: Rebecka

Fina Cecilia han är inte värd dina tårar snart kommer han inse vilken underbart fin tjej du är och ångra vad han gjort ,det finns så många killar i dena värld är någon som kan få dig att må så dåligt värt det?

DU är värd det bästa du kan få så vem vet han kanske finns närmare en vad du tror

Och om det inte är "han" du skriver om så kanske det är någon som aldrig skulle få dig tårar?



Vet hur det känns <3

2012-04-12 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0