Hej, Hej! :)

Hej,
jag har nu en ny blogg. Min gamla blogg är www.cilla-pilla.blogspot.com. Så om ni vill läsa om något som har hänt mig tidigare så är det bara att gå in där. Just nu plågas jag av att sitta bredvid en högtalare som det kommer dansbands musik ifrån. Jag gillar inte dansbands musik men det är jag det, jag låter dem spela det. Folk får tycka om vad dem vill. Det fick mig att tänka på bloggens namn, Your one life. Det jag menar med det är att man ska få bestämma över sig själv i sitt liv.

T.ex. om du vill ha en piercing eller tatuering så ska du kunna skaffa det utan att höra att dem tycker att du är helt dum i huvudet bara för att du skaffade det. Samma sak om du gillar en viss klädstil eller musikstil. Visst jag tycker inte om dansband men dem måste få lyssna på vad dem gillar utan att höra mig klaga. Eller har jag fel?
                                                                                                                              
                                                                                                                                 /Cecilia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0