Mina Bebisar

 Det här är mina bebisar. Bilden togs i januari så den är ganska gammal, dem är mycket större nu. Till vänster har vi Grace som är ganska bitig av sig och hennes favorit sak är element. När jag skulle köpa henne så rymde hon och klättrade upp på bakom ett element och när jag släppte ut henne för att jag skulle städa buren så klättrade hon upp bakom ett element igen.  Till höger har vi Zoey som är den nyfiknaste varelsen på jorden tror jag, hennes favorit sak är nog galler. Hon älskar att klättra, hon brukar hänga upp och ner i buren.                                                         /Cecilia

Det här är mina bebisar. Bilden togs i januari så den är ganska gammal, dem är mycket större nu.

Till vänster har vi Grace som är ganska bitig av sig och hennes favorit sak är element. När jag skulle köpa henne så rymde hon och klättrade upp på bakom ett element och när jag släppte ut henne för att jag skulle städa buren så klättrade hon upp bakom ett element igen.

Till höger har vi Zoey som är den nyfiknaste varelsen på jorden tror jag, hennes favorit sak är nog galler. Hon älskar att klättra, hon brukar hänga upp och ner i buren. :D

 

                                                              /Cecilia   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0