Awesome Söndag

Hej, jag är sjuk :/ har jätte ont i halsen och är snorig. Jag sitter hemma och äter Ben & Jerry´s Cookie Dough. Tyvärr har jag smittat min kompis som jag var med i lördags och i söndags och kanske smittat mamma. Aja min söndag var i alla fall.... AWESOME! :D Bästa söndagen någonsin tack vare min Ec kompis. Fast det finns väll vissa negativa saker med dig t.ex att jag måste lyssna på " Visst bara kompisar... kompisar gör inte så!" det är vad mina andra kompisar säger. Dem säger även "Va fan har du gjort?" eller "Vem fan har du varit med?"
men det blir bättre. Antar att dem börjar smälta det nu. Eller jag vet inte vad dem säger nu genom att jag är hemma. :P undra när han kommer och hämtar sitt armband... jag sa "du ska väll inte glömma armbandet?" han sa "nej" och det här kommer låta ganska skumt men sen gav jag honom pengar... jaja jag vet. Han hade inga pengar och han ville ha cigaretter . Jag vill inte att han ska röka men om en kille säger "snälla snälla snälla" och sitter och håller om en då kan man inte säga nej. Eller? och jag undrar när han ska bränna upp min säng... han sa att han skulle göra det. Jag har The Twilight saga eclipse påslakan och han verkar hata Twilight. Jag har varit beroende av Twilight. Jag gillar fortfarande Twilight men inte lika mycket som förut. Ja nu vet ni lite mer som har hänt mitt liv. Fråga om ni vill veta något. :D

/Cecilia

 coocie


Kommentarer
Postat av: rebecka<3

GLÖM KILLEN HAR RÖKER DET ÄR DET ÄCKLIGASTE SOM FINNS bläääääää :(

2012-04-19 @ 15:46:39
Postat av: rebecka*

HAN*

2012-04-19 @ 15:47:19
Postat av: Cecilia

Äh det märks inte, förutan när han säger ”röka” han sa det typ varje gång han ville röka. Han sa det några gånger. :P

2012-04-19 @ 16:13:59
URL: http://yoronelife.blogg.se/
Postat av: Rebecka

fortfarande BLÄÄÄ :(

2012-04-19 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0