Vänner Igen.

Nu är jag faktiskt glad! Det blir en härlig känsla när man blir vän med någon man bråkat med.
Min kompis sa att jag sårat honom, jag kan förstå vad han tänker på. Han tog först bort mig från fb vilken jag inte kunde förstå. Jag bad om ursäkt miljoner gånger, men efter ett ta så blockade han mig så att jag inte kunde skicka fler meddelanden. Det var hur jobbigt som helst. Jag var inte arg på honom i början, jag blev arg över att jag inte förstod varför han bara inte tog det lugnt och gav mig mer tid att förklara. Jag var mest arg på mig själv. Det viktigaste är i alla fall att vi är vänner igen. Håller ni inte med om att det är en härlig känsla att bli vän med någon igen efter ni har bråkat?

 

                                                                                         / Cecilia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0