Jag Känner mig...

Hej, jag vet inte vad som är med mig nu mera. Jag känner mig känslig/sårbar nu mera. Dem senaste dagarna och nu har varit värst om man säger så.

Det är en person som gör mig lycklig men ändå inte. Jag vet inte varför det är så och det irriterar mig. Önskar att jag får träffa den här personen igen, så att jag inte tänker på dem sakerna som jag tycker är jobbigt. En av sakerna som jag tycker e jobbigt är att det känns som att jag gillar den här personen lite väll mycket. Jag vet inte.

Det finns några grejer som jag tycker är jobbigt men jag tänker inte berätta alla. Vissa kan ni nog räkna ut om ni tänker på några andra inläggen jag har gjort. Det är nu jag bara vill ha en kram. Ingen som säger något, bara en kram. Någon som kan hålla om mig när jag gråter osv.

Jag tror att alla vill ha en sån person. Kanske inte.

Jag känner mig ensam.

Men i alla fall jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör nu.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0