Misstag?

Tänk om jag gör ett misstag nu. Eller om jag gjorde ett misstag igår. Tänk om det va ett misstag att jag sa att jag inte kunde. Jag vill, men skulle jag klara av det? Jag oroar mig för att, jag inte skulle göra det. Jag kanske har förstört allting nu. Jag är så rädd att jag ska förlora er båda. Jag känner mig som en idiot just nu. Förlåt mig. Jag vill inte förlora någon av er när jag tänker efter, men det kommer säkert att bli så. Tyvärr.

Jag vet inte om jag kan lita på en av er. Du har sårat mig så många gånger, men när du väll vill gottgöra mig så låter jag dig inte. Jag är så dum. Kan jag lita på dig?

Hur ska jag veta att du inte gör så som du gjorde mot mig igen? En annan av er, verkar vara hur härlig som helst. Du har inte sårat mig men, du beter dig som att jag inte ska få träffa den andra. Efter ett tag säger du att jag ska träffa den. Det gör mig förvirrad.

Vad vill ni med mig?

En av er, vill bara leka med mig. Eller det är så det känns. Låt oss va vänner ett tag och se vad som händer. Prata med mig som jag bara är din vän. Det skulle nog hjälpa. Jag saknar det vi hade. Vi har inte haft det på länge. Har vi förlorat det helt? Jag hoppas inte det.

En av er, vet jag faktiskt inte vad du vill. Kan du berätta det för mig är du snäll. Du behöver få lite tid för dig själv om man säger så och det vet jag.

Förlåt mig för att jag gör misstag, men jag är bara en människa. Jag är inte perfekt. Jag hoppas ni förstår det. Jag hoppas även att jag inte har gjort ett misstag nu. Jag hoppas att jag har gjort rätt.  Men just nu känns det inte som det.

Förlåt mig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0