Rockstad Falun!

Hej, ja jag vet det va länge sen jag skrev, men jag har haft mycket att tänka på. Jag har även varit på Rockstad Falun. http://swe.rockstadfalun.net/

Det har faktiskt fått mig att må bättre. Jag vet inte varför. Jag åkte dit med mamma men jag träffade några kompisar sen. Eller ja 2st kompisar som va med andra så jag lärde känna dem lite.

Hade riktigt roligt på Rockstad Falun. Var någon av er där?

Jag mådde jätte bra med dem jag va med på Rockstad Falun. Kan ju vara för att dem hade ungefär samma intressen som jag. Dem hade liksom samma musik smak som jag också. Jag har inte haft så många kompisar som har det. Jag börjar i en ny skola på onsdag. Så i min gamla klass hade jag ingen som gillar samma sorts musik som jag, inte ens min bästis Alva. Så det är jätte kul att träffa några som har det.

Jag var ju på Peace and Love, på lördagen. Jag tyckte att Rockstad Falun va mycket roligare än Peace and Love. Kanske bara är jag men aja.

Ha det så bra! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0