Banta?!

Men va trevligt..

Jävla idiot!

Min mammas sambo sa att jag borde banta!

 

Så här va det jag tänkte väga mig men vågen funka inte, så jag gick till mamma och sa att vågen inte funka. Då sa mammas sambo som satt bredvid henne "du får väll banta"

Jag började gråta direkt så jag sprang ner till mitt rum.

 

Han ser ut som att han är gravid! ja men det är visst jag som ska banta...

 

Jag grät en stund.. ganska länge...

Min älskling pratade med mig och det va bra. Tyvärr hörda han mig gråta.. inte första gången men ändå.

 

Jag blev mobbad för min vikt när jag va yngre. Men att höra det från någon man bor med... det är inte samma sak... det är på ett sätt värre. Jag vet inte hur jag ska förklara..


Kommentarer
Postat av: Rebeckis

Cissi du skall absolut inte banta!!??

Så jävla dåligt sagt av honom, hoppas han bad om ursäkt även om det inte förändrar vad han sagt...

Vilken människa...:(

Svar: mmm..
han har inte bett om ursäkt.. han va/är full. Mamma ska prata med honom imorgon.
Cecilia

2012-12-23 @ 00:55:44
Postat av: Anonym

Är han alkolist?
Mysigt med sånna människor...

Svar: ja typ..väldigt..
Cecilia

2012-12-23 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0