På väg hem!

Hej hej, nu är jag på väg hem, från Halmstad, elr jag har suttit på den här jävla bussen i ca 5timmar nu! Jag ska troligen va framme i Stockholm kl 21:15
Där ska mamma hämta mig, då ska jag sitta i en bil i ca 2timmar och 30min...
Kul... Inte riktigt men det är värt det.

Jag har inte bloggar på länge men aja.
Nu kanske ni undrar varför jag va i Halmstad?

Jo det va för att, jag träffade två killkompisar där... En av dem killkompisarna är nu min pojkvän/kille!
Jag har nämnt honom förut.. Simbah ni vet. Simbah är nu min kille! :')

Jag åkte dit i söndags.. Så jag va där ett tag. Måste säga att Simbah är den gulligaste killen jag har träffat och jag älskar honom verkligen! <3
Tihihi :$

Aja det var väll allt, hejdå c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0